הטבה לרוכשים מנוי - 4 הטורפים הראשונים עלינו! x

SUB

SUB הוא מכשיר מזיגת בירה ביתי חדשני, כאשר הבירות מגיעות בחביות TORP ייעודיות לשימוש במכשיר – כל חבית TORP מכילה שני ליטר בירה.  
  • גובה 32.6 ס"מ
  • רוחב 23.5 ס"מ
  • עומק 45.5 ס"מ (לא כולל מגש לטפטוף)
  • נפח מיכל החבית 2 ליטר
  • משקל 6.8 ק"ג
 
ה-SUB מתחבר לחשמל באמצעות כבל. כדי לשמור על הבירה קרה, המכשיר צריך להיות מחובר תמיד לחשמל.
ל-SUB תווית אנרגיה A+, מה שהופך אותו לאחד המכשירים היעילים ביותר בקטגוריית המערכות הביתיות. במצב ״יציב״, הוא צורך 10 וואט בממוצע.
ה-SUB מתאים למתח של עד 240V. ההספק המקסימלי שלו בשימוש הוא 58V
ה-SUB עשוי מפלסטיק מבריק ומגש הטפטוף שלו עשוי מפלסטיק.

חביות TORP

בכל חבית TORP יש שני ליטר בירה, שזה שווה ערך ל-4 בקבוקים של חצי ליטר או שישיית בקבוקי שליש.
חביות TORP בקוטר 11 ס"מ, גובהם 26.9 ס"מ ומשקלם 2.1 ק"ג.
בשלב זה יש 3 בירות זמינות: היינקן, אפליכם ומורטי, אבל אנחנו עובדים על עוד המווווון טעמים חדשים מרחבי העולם!
לא. חביות ה-TORP תוכננו במיוחד עבור מכשיר ה-SUB והן אינן מותאמות לשימוש במכשירים אחרים.
יש להשתמש בחביות TORP רק עם ה-SUB. כדי להבטיח את האיכות המירבית של הבירה, יש לשמור אותן במקום קריר וחשוך לפני השימוש (ובכל מקרה לאחסן מתחת ל-30 מעלות צלזיוס ולא לחשוף את החביות TORP לשמש ישירה). כמו כן, אין להקפיא את החביות. במידה ויש לכם מקום במקרר, מומלץ לשמור חבית אחת שתהיה מוכנה לשימוש – זה יבטיח את הטעם והחוויה הטובים ביותר של הבירה. לאחר פתיחת חבית TORP, תוכלו ליהנות מבירה קרה למשך 15 ימים (כל עוד היא נשארה מחוברת בתוך ה-SUB).
לאחר פתיחת חבית TORP יש לשמור אותה ב-SUB ולהשאיר את ה-SUB מחובר לחשמל. זה ישמור על הבירה בלחץ ובטמפרטורה הנכונה. הוצאתם את החבית TORP כשנשארה בו עוד בירה? קחו בחשבון שלא תוכלו להחזירה ל-SUB או לשתות ממנה.
לא, חביות TORP תכננו במיוחד לשימוש עם ה-SUB. צריך לשמור על הבירה בתוך החבית בלחץ מבוקר, אחרת הבירה לא תהיה באיכות לה אתם מצפים.
כן ואפילו רצוי! החבית עשויה מפלסטיק PET ומומלץ לשלוח אותה למחזור בפח הכתום.

מנוי

בוחרים 4 בירות ואת התדירות שתרצו שנשלח לכם אותן ואנחנו מגיעים אליכם עד הבית. תוכלו תמיד לשנות את סוגי הבירות, את תדירות המשלוח, להשהות ואפילו לבטל – מבטיחים לא לשאול שאלות :)
המשלוח השני והלאה יישלחו בתדירות שבחרתם, בהתאם לתאריך ההזמנה הראשון. זמני האספקה הם עד 4 ימי עסקים. תקבלו אישור הזמנה במייל ותוכלו להתעדכן על מועד המשלוח הבא באיזור האישי באתר.
כל עוד לא תשנו את ההזמנה, תקבלו את מה שהזמנת בפעם הקודמת. אם תרצו לשנות צרו איתנו קשר דרך האיזור האישי ונשמח להתאים לכם את הבירות שתרצו למשלוח הבא.
בטח! בכל שלב תוכלו לשנות את המנוי, להשהות אותו ואפילו לבטל. אנחנו לא באמת רואים סיבה לעשות את זה ;) אבל אם החלטתם אז רק עדכנו אותנו עד 3 ימים לפני מועד ההזמנה הבא שמופיע לכם באיזור האישי.

תקלות נפוצות

  1. בדקו האם ה-SUB מחובר לחשמל – במידה ולא חברו.
  2. יתכן והלוח האלקטרוני פגום. במקרה זה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אתר BLEND בטלפון 0747309009 או במייל .[email protected]
בדקו האם זרבובית הברז מוכנסת בצורה נכונה. במידה ולא הסירו אותה והכניסו שוב בהתאם להוראות.
בדקו האם החבית TORP הוכנסה בשלמותה. במידה ולא, הכניסו אותה ונסו לסגור שוב את דלת ה-SUB.
  1. וודאו שה-SUB מחובר לחשמל
  2. וודאו שיש חבית TORP בתוך ה- SUB
  3. ייתכן ונגמרה הבירה בחבית – במידה וכן יש להחליף אותה
  4. ייתכן ואין מספיק לחץ בתוך החבית - פתחו את דלת ה-SUB, דחפו את החבית TORP לחלק האחורי עד הישמע קול פעולת המשאבה. במידה והמשאבה לא פועלת יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אתר BLEND בטלפון 0747309009 או במייל [email protected]
  1. וודאו שה-SUB מחובר לחשמל
  2. וודאו שהדלת סגורה עד הסוף ונעולה
  3. ייתכן ומערכת הצינון פגומה, במקרה זה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אתר BLEND בטלפון 0747309009 או במייל [email protected].
  1. וודאו כי טמפרטורת החדר אינה מתחת ל- 12°C
  2. במידה וה-SUB פעל זמן רב מדי ללא חבית TORP בפנים, הסירו את הקרח באמצעות בד חם והתקינו TORP בתוך תא הצינון
  3. ייתכן וויסות הטמפרטורה פגום, במקרה זה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אתר BLEND בטלפון 0747309009 או במייל [email protected].
  1. ייתכן והבירה לא מספיק קרה – יש להמתין עד אשר הצבע בנורת מחוון הטמפרטורה משתנה לירוק.
  2. ייתכן וידית הברז נמשכה לאט מדי במזיגה – יש למשוך את הידית קדימה במהירות ועד הסוף.
טוען...